sait

sait
ΕΔΩ ΠΑΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ SAIT;.. ΠΩΣ ΚΑΤΑΦΕΡΝΟΥΝ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΝΑ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΣΤΟ ΘΑΝΑΤΟ??

Σάββατο 17 Μαΐου 2014

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο RAMBO THΣ 7

Ο ΡΟΥΜΠΕΤΗΣ, Η ΤΑΞΙΤΖΗΣ, Η RAMBO, 
    Ο Ράμπο που δεν ξέρει τον εαυτό του



Ο 28χρονος οδηγός ταξί, Βασίλης Ρουμπέτης, Φανατικός οπαδός του Ολυμπιακού. Τον ξέρουν όλοι όσοι ασχολούνται με την ομάδα. Μικρός σε ηλικία και ταξιτζής το επάγγελμα, λέγεται ότι ήταν αυτός που στους αγώνες «καβάλαγε τα κάγκελα» και ορμούσε στο γήπεδο.
 Γνωστός και ως «Ράμπο», «με προϊστορία στα μαχαιρώματα», καταθέτει ένας από τους μάρτυρες της προδικασίας. Αμέσως μετά την απολογία του στην ανακρίτρια, προφυλακίστηκε και ακόμη και σήμερα κρατείται στις φυλακές. 

Eλαβε ενεργό μέρος στα επεισόδια και μάλιστα έλαβε μέρος στον βαρύτατο και θανάσιμο τραυματισμό του Μιχάλη Φιλόπουλου τον οποίο χτύπησε με μαχαίρι που έφερε μαζί του». Σύμφωνα με μια μαρτυρία: «... μετά το περιστατικό διατυμπάνιζε σε φίλους και γνωστούς ότι έχει βίντεο με τη δολοφονία του οπαδού του Παναθηναϊκού και ότι ήταν και αυτός μπροστά». Αλλος μάρτυρας αφηγείται: «Τη Μεγάλη Τρίτη άκουσα από σεκιουριτά του Παναθηναϊκού ότι τον Μιχάλη τον έφαγε ένα άτομο που τον λένε Ρουμπέτη. Μάλιστα ακούγεται ότι καυχιέται κιόλας για αυτή του την πράξη».

O28χρονος ταξιτζής Βασίλης Ρ., είχε κατηγορηθεί για μαχαίρωμα 30χρονου στην πλατεία Κορυδαλλού και ήταν έξω με εγγύηση μόλις 10.000 ευρώ

ΠΡΙΝ το δικαστήριο του Φιλόπουλου συνελήφθη ως ύποπτος συμμετοχής σε συμβόλαια θανάτου, στην ευρύτερη περιοχή του Πειραιά! 

ΕΠΊΣΗΣ ΕΊΧΕ ΣΥΛΛΗΦΘΕΊ ΣΤΑ ΣΥΝΟΡΑ προσπαθοντας να φυγει στο εξωτερικο μαζι με ενα εκ των κατηγορουμένων που εμπλεκετo στην υπόθεση με τα καλάσνικοφ στην κορινθο. 
Παλαιότερα είχε καταδικαστεί σε πολύμηνη φυλάκιση για κλοπές τηλεκαρτών από περίπτερα.

ΚΑΙ ΜΙΑ ΓΕΎΣΗ ΑΠΌ ΤΗΝ ΑΠΟΛΟΓΊΑ ΤΟΥ

Στη συνέχεια, απολογήθηκε ο Βασίλης Ρουμπέτης που έχει αθωωθεί πρωτοδίκως, αλλά άσκησε έφεση σε βάρος του ο εισαγγελέας του πρώτου βαθμού: 
«Δεν πήγα ποτέ στην Παιανία. Δεν ήμουν εκεί. Εκείνη την ώρα δούλευα με το ταξί. 
Δεν τον γνώριζα τον Φιλόπουλο, ούτε στα ψυγεία Ευρώπη που δούλευε και εκείνος. 
Γενικά πήγαινα στο γήπεδο. Με ήξερε ο κόσμος. Είπαν πολλά ονόματα, όχι μόνο το δικό μου. Τον Βασιλάτο που κατέθεσε το όνομα μου, δεν τον ξέρω. Δεκαοκτώ χρονών παιδιά ήταν. 
Μικρός εγώ ήμουν Παναθηναϊκός, λόγω του πατέρα μου. Μετά, λόγω Νίκαιας και λόγω των τίτλων που έπαιρνε ο Ολυμπιακός, έγινα Ολυμπιακός. 
Έχω υπηρετήσει εθελοντικά στα αλεξίπτωτα. 

Στην ερωτηση της εδρας τι ειδικοτητα ειχες στους αλεξιπτωτιστες απαντηση χειριστης λεμβου στην ερωτηση αν ειχε εκπαιδευτεί σε μαχη σωμα με σωμα είπε όχι 
και στην ερωτησεις αν εχει αλλη ειδικοτητα είπε όχι απλά εκεί με τις σκουπες και σκοπια ερωτησεις τι ειναι η σκουπες είπε εεεε σκουπες!!! 

Στην ερωτηση της εισαγγελεως τι λόγους εχει ο δημητράς να τον αναφέρει στην Κατάθεση του είπε τον εχετε δει αυτον ενοοντας τον δημητρα !! 
Και στην ερωτηση γιατι τον φωναζουν ραμπο είπε

Στον γήπεδο με φωνάζουν “Ράμπο” γιατί μικρό με είχε ντύσει η μάνα μου στις απόκριες. <<είναι Ο ράμπο που δεν ξέρει τον εαυτό του>>

 Ναι, ήμουν ζωηρός. Είχα κατεβάσει μια φορά ένα πανό του Παναθηναϊκού. 


Δεν ισχύει πως καυχιόμουν ότι εγώ σκότωσα τον Φιλόπουλο. Δεν ξέρω ποιοι το έβγαλαν αυτό. Πρόκειται για κουτσομπολιά. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου