sait

sait
ΕΔΩ ΠΑΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ SAIT;.. ΠΩΣ ΚΑΤΑΦΕΡΝΟΥΝ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΝΑ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΣΤΟ ΘΑΝΑΤΟ??

Παρασκευή 16 Μαΐου 2014

ΤΕΛΙΚΗ ΕΥΘΕΙΑ ΜΕ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ

ΤΕΛΙΚΗ ΕΥΘΕΙΑ ΜΕ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ
02/06/2012, 7η ημέρα
Με τους μάρτυρες υπεράσπισης των κατηγορουμένων να καταθέτουν, συνεχίστηκε την Παρασκευή στο πενταμελές εφετείο κακουργημάτων και για 7η ημέρα, η δίκη για τη δολοφονία του Μιχάλη Φιλόπουλου. Καθοριστικές, σύμφωνα με νομικές εκτιμήσεις, οι καταθέσεις φίλων και συγγενών των κατηγορουμένων. Αναγνώστηκαν έγγραφα και επισκοπήθηκαν φωτογραφίες. Στην τελική ευθεία μπαίνει η υπόθεση που αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός του Ιουνίου.

Πρώτη μάρτυρας υπεράσπισης κατέθεσε η αρραβωνιαστικιά του κατηγορούμενου, Νίκου Βαγιόπουλου, Σοφία Πρίκα:
«Ξέρω αυτά που μου είπε ο ίδιος ο Νίκος. Πήγε με το μηχανάκι και μάλιστα δέχτηκε πέτρα στο πόδι. Φοβήθηκε λόγω του προβλήματος υγείας που έχει. Έχει αιμάτωμα στο κεφάλι μετά από ένα παλαιότερο ατύχημα με το μηχανάκι. Δεν μου έχει πει τίποτα για τον Φιλόπουλο. Τον ρώτησα αν ξέρει και μου είπε ότι έφυγε αμέσως. Δεν έφτασε ποτέ στο χώρο των επεισοδίων. Τα σπίτια μας είναι κοντά στο νεκροταφείο και περνάμε από μέσα για να κόψουμε δρόμο. Δεν νομίζω ο Νίκος να χλεύαζε ποτέ την οικογένεια του Φιλόπουλου».

Αμέσως μετά, κατέθεσε ο θείος του Νίκου Βαγιόπουλου, Χρήστος Νικολαΐδης:
«Τα επεισόδια τα είδα στις ειδήσεις, δεν ξέρω τίποτα. Λόγω υγείας δεν θα μπορούσε να συμμετάσχει. Σαν άνθρωπος δεν έχει δώσει δικαιώματα. Δουλεύει για την οικογένειά του».

 Σειρά πήραν οι μάρτυρες υπεράσπισης του κατηγορούμενου, Βασίλη Ρουμπέτη. Ο γαμπρός του, Ηλίας Βαρελόπουλος, κατέθεσε τα εξής:

 «Κάναμε πολλές προσπάθειες να μιλήσουμε εκείνη την ώρα που γινόντουσαν τα επεισόδια, αλλά ήμουν κοντά στη ραπτική μηχανή και δεν τον άκουγα. Είχε τσακωθεί η κοπέλα του με τη γυναίκα μου και μιλούσαμε γι’ αυτό. Εγώ τον άκουγα καθαρά, αυτός δεν με άκουγε. Δεν άκουγα κόσμο.
Άκουσα για τα επεισόδια όταν γύρισα σπίτι και τον ρώτησα μετά. Η φωνή του ακουγόταν ήρεμη. Μου είπε ότι έμαθε για τα επεισόδια από τη μητέρα του. Μου είπε ότι δεν ήταν εκεί και ότι τον έμπλεξαν άδικα.

Τον ξέρω από το 2003 που παντρεύτηκα την αδερφή του. Εκείνη την περίοδο είχε βάλει στόχους στη ζωή του. Είναι καλός πατέρας και εργατικός. Ήταν αλεξιπτωτιστής με ειδικότητα χειριστής ελαστικής λέμβου στο στρατό».

 Σε ερωτήσεις που του έκαναν η εισαγγελέας της έδρας, ο πρόεδρος και η πολιτική αγωγή, ανέφερε τα εξής:

 «Ο αλεξιπτωτιστής δεν έχει μαχαίρι, δεν το χρειάζεται. Έχει μόνο μπέργκιν, στις πορείες».
 «Μου είχε πει ότι δούλευε εκείνη την ώρα. Δεν τον ρώτησα που ακριβώς ήταν. Είμαι σίγουρος πως δεν ήταν στα επεισόδια. Λίγες ώρες μετά το συμβάν δεν άκουγα φασαρία, άρα πιστεύω πως δεν ήταν εκεί».

«Προσπαθούσα να βρω χρόνο να τον πάρω. Μπορεί να έκλεισα το κοπτικό. Μπορεί να πήγα τουαλέτα και να τον καλούσα» (σ.σ. σε ερώτηση γιατί τον καλούσε συνεχώς και με κλήσεις 15 δευτερολέπτων)
«Τον Βασίλη τον μεγάλωσε ο πατριός του. Έδινε όλα τα χρήματα στη μητέρα του. Δεν γνωρίζω αν έχει στάνταρ πελάτες στο ταξί, αλλά νομίζω ότι μου είχε πει πως είχε».

 Ακολούθως, κατέθεσε η μητέρα του Βασίλη Ρουμπέτη, Βασιλική Κατωμέρη:
«Τον βάλαμε κάτω με τον άντρα μου και μας είπε ότι δεν πήγε πουθενά. Από την τηλεόραση τα έμαθα. Τον “φωτογράφιζαν” και γι’ αυτό τον ρώτησα. Τα παιδιά που τον κατηγόρησαν μπορούν να λένε ότι θέλουν.
 Δεν είχα καν το κινητό του Βασίλη. Οι φωτογραφίες που έδειξα τότε στην εκπομπή του Τριανταφυλλόπουλου, ήταν από το ίντερνετ. Δεν υπήρχε ο Βασίλης στις φωτογραφίες. Ο Βασίλης είναι αδύνατος και ψηλός. Στο βίντεο δεν φαινόταν ο σωματότυπος του γιου μου και αυτό ήθελα να αποδείξω στον Τριανταφυλλόπουλο. Έψαχνα να βρω υλικό όταν μπήκε φυλακή και το βίντεο εγώ το προσκόμισα στην εκπομπή από το ίντερνετ. Τις φωτογραφίες τις κατέβασα μόνη μου, δεν μου τις έδωσε κάποιος. Πήγα σε φωτογράφο για να τις τυπώσω. Το βίντεο δεν το έχω. Δεν θυμάμαι που το βρήκα. Αργότερα το πέταξα. Τι να το κάνω;

 Τον είχαν χτυπήσει στον Κορυδαλλό. Με ανησύχησε αλλά δεν έφταιγε. Πρωτόδικα του έχει επιβληθεί 26 μήνες φυλάκιση για επικίνδυνη σωματική βλάβη. Δεν έχει εμπλακεί άλλη φορά.
 Δεν ήταν οργανωμένος οπαδός. Δεν ήταν παθιασμένος με τον Ολυμπιακό. Δεν πήγαινε στο γήπεδο. Είχε σταματήσει να πηγαίνει εκείνο το διάστημα. Μόνο όταν έπαιζε ο Ολυμπιακός εδώ πήγαινε. Δεν έπαιρνε μέρος σε επεισόδια. Δεν είχα ακούσει ποτέ το όνομα του Φιλόπουλου και δεν ήξερα ότι δούλευαν μαζί.
 Άκουσα τι έγινε στις ειδήσεις και τον πήρα τηλέφωνο για να το συζητήσουμε. Σκέφτηκα ευτυχώς δεν πάει το παιδί μου σε επεισόδια και τον πήρα. Τώρα δεν θυμάμαι που ακριβώς ήταν. Για να είχα καταθέσει ότι ήταν στον Πειραιά, θα ισχύει. Δεν θυμάμαι από πιο νούμερο τον κάλεσα. Όταν μιλήσαμε δεν άκουγα θόρυβο γύρω του. Δεν είχε κάτι να κρύψει για να μην μου πει που ήταν.
 Δεν ξέρω γιατί μπλέκουν το παιδί μου. Παιδιά είναι και μιλάνε. Δεν με νοιάζει τι λένε τα παιδιά, αλλά το τι πιστεύω εγώ. Δεν θυμάμαι αν τον έχω ρωτήσει γιατί τον μπλέκουν. Την ώρα που τον συνέλαβαν δεν είχε ούτε γρατζουνιά πάνω του.
 Στην αστυνομία τον χτύπησαν άσχημα και οι αστυνομικοί του έλεγαν “καλώς τον φονιά”. Και έτσι ο Βασίλης κατάπιε τον σταυρό του.
 Το κινητό του Βασίλη το κατέστρεψε η Άννα (σ.σ. σύζυγος Ρουμπέτη) γιατί, όπως μου είπε, πανικοβλήθηκε από τις κατηγορίες. Δεν είχε τίποτα το κινητό του Βασίλη. Ο ίδιος μου το είχε πει. Δεν θυμάμαι αν ρώτησα τον Βασίλη ή την Άννα. Δεν έχει σημασία το κινητό του Βασίλη γιατί δεν έχει τίποτα».
-Σε ερωτήσεις για το αν ο Βασίλης Ρουμπέτης έχει κατηγορηθεί για κάποιο φόνο στην Ηλεία και αν είναι στη φυλακή ο φυσικός του πατέρας, απάντησε όχι και στις δύο.
 Τελευταίος μάρτυρας υπεράσπισης κατέθεσε ο οικογενειακός φίλος του κατηγορούμενου, Βασίλη Ψυκάκου, Θεόδωρος Σερεμετάκης:
 «Τον είχα υπάλληλο στην καφετέριά μου από το 1994 έως το 1996. Ήμασταν και εποχιακοί στον Δήμο το 2006. Για τα επεισόδια δεν συζητήσαμε τίποτα. Όσον αφορά το γνωστό βίντεο, ξέρω ότι πήγε στη ΓΑΔΑ και παραδέχτηκε ότι ήταν αυτός. Δεν τον ρώτησα άμεσα αλλά απ’ ότι συζητήσαμε μου είπε ότι προσπάθησε να τον προστατέψει τον Φιλόπουλο από άλλους που θα πλησίαζαν. Δεν ξέρω πόσο έμεινε πάνω από τον Φιλόπουλο.
 Τον ξέρω 35 χρόνια. Στην γειτονιά δεν έχει μαλώσει με κανέναν, ούτε αυτός, ούτε η οικογένεια του. Δεν έχει δώσει ποτέ δικαίωμα.
 Δεν ήταν οργανωμένος σε σύνδεσμο. Ήταν φίλαθλος. Εάν στο γήπεδο ήταν οπαδός δεν μπορώ να το ξέρω. Στο μαγαζί μου, μίλαγε σαν φίλαθλος. Στη δουλειά του ήταν κύριος».
 -Σε ερώτηση της πολιτικής αγωγής αν η φράση «έτσι γ...νε τα Μανιατάκια μ..ή π….να», εκφράζει τα φιλανθρωπιστικά αισθήματα του κατηγορούμενου, ο Θ.Σερεμετάκης απάντησε: «Δεν έχει πάει ποτέ στη Μάνη, άρα αυτό που λέει είναι άτοπο. Και στο βίντεο φαίνεται ότι προσπαθεί να τον προστατέψει».
 -Σε ερώτηση της εισαγγελέως και της δικηγόρου του Ψυκάκου για το πώς μπορεί ένα φίλαθλος να μετατραπεί σε οπαδό, απάντησε: «Στο γήπεδο όταν έχεις αβάντα πέντε χιλιάδες άτομα, συμπεριφέρεσαι διαφορετικά. Δεν έχω δει τον Βασίλη να συμπεριφέρεται οπαδικά για την ομάδα».
Αξίζει να σημειωθεί ότι από την πλευρά της οικογένειας του Μιχάλη Φιλόπουλου, προσκομίστηκαν:
 -Η άρση του τηλεφωνικού απορρήτου του Βασίλη Ρουμπέτη (αναγνώστηκε και φαίνεται ότι στο επίμαχο διάστημα 15:30-16:30 δεν υπάρχουν εισερχόμενες κλήσεις).
-Υπεύθυνη δήλωση του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου για την εγκυρότητα του βίντεο της οικογένειας (δόθηκαν οι φωτογραφίες αλλά δεν τις δέχτηκε το δικαστήριο αν δεν προβληθεί το βίντεο).
 -Επιστολή του Χρήστου Σακάτη μέσα από τη φυλακή προς την οικογένεια.
-Φωτογραφίες από τον φετινό τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος ανάμεσα σε Ολυμπιακό και Ατρόμητο, όπου φαίνεται ο Βασίλης Ρουμπέτης να πανηγυρίζει μέσα στο γήπεδο (επισκοπήθηκαν). Η δικηγόρος του Β. Ρουμπέτη, Ιωάννα Κούρτοβικ, σχολίασε: «Δεν προκύπτει από πού τις βρήκαν και ποιος τις προσκομίζει».
 Η Ιωάννα Κούρτοβικ είπε ότι η μάρτυρας υπεράσπισης του Βασίλη Ρουμπέτη, κ. Κουσίδου, υπεβλήθη σε μια σοβαρή επέμβαση και δεν μπορεί να προσέλθει στο δικαστήριο. Ο Θέμης Σοφός αναρωτήθηκε: «Αφού δεν βρήκαν τη Χουσίδου πώς βρήκαν τη βεβαίωση για ασθένεια»; Η κ. Κούρτοβικ απάντησε πως η βεβαίωση είναι από το 2010, τότε που έγινε η επέμβαση, ενώ και τώρα που πάλι βρίσκεται σε νοσοκομείο, δεν μπορούν να την εντοπίσουν.
 Προσκομίστηκαν επίσης:
-κατάσχεση κινητού του Μιχάλη Φιλόπουλου και το σημείωμα-χαρτάκι του Μπίρμπα που έλεγε για τον Ρουμπέτη.
-κατάσχεση κινητού χωρίς sim που παραδόθηκε από άγνωστο άνδρα στον Ανδρέα Φιλόπουλο και ο οποίος ισχυρίστηκε ότι ήταν του Μιχάλη.
 Στη διάρκεια της δίκης υπήρξε ένταση μεταξύ του Ανδρέα Φιλόπουλου και της Ιωάννας Κούρτοβικ με αφορμή το θέμα που δημιουργήθηκε με τις φωτογραφίες. Ο πατέρας του Μιχάλη αισθάνθηκε δυσφορία και αποχώρησε.
 Οι δύο επόμενες συνεδριάσεις για την υπόθεση που οδεύει προς το τέλος της, προγραμματίστηκαν για τη Δευτέρα 11/6 και την Τετάρτη 13/6.

Ρεπορτάζ: Νίκη Διβητάρη, Χριστίνα Τσίρμπα
Επιμέλεια: Άρης Ασβεστάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου